Promocja e-booka

Tekst promujący e-booka o przygotowaniu mieszkania do sprzedaży. Styl narracyjny z elementami języka korzyści. Może pełnić funkcję wstępu do oferty produktu cyfrowego lub reklamy w mediach społecznościowych.

Jak przygotować mieszkanie do sprzedaży

Zatem postanowione – sprzedajesz mieszkanie! Masz już ustaloną cenę. Wiesz, że dobra lokalizacja zachęci potencjalnych kupców. Chwytasz więc za aparat, by zrobić zdjęcia do ogłoszenia. Wtedy orientujesz się, że to, co widzisz w obiektywie, nie przypomina kuszących instagramowych wnętrz.

Zaczynasz się zastanawiać. Czy mieszkanie spodoba się osobom, które przyjdą je obejrzeć? A co jeśli w ogóle nie klikną w ogłoszenie? Mieszkań na sprzedaż jest przecież tak wiele. A trzeba sprawić, by jak najwięcej zainteresowanych trafiło właśnie w Twoje progi.

Czy pozostaje Ci konkurować niską ceną?

Proste sposoby, by mieszkanie się spodobało

„Jak przygotować mieszkanie do sprzedaży” to ebook, w którym doświadczona projektantka wnętrz zdradza, co zrobić, by Twoje mieszkanie wywołało efekt WOW u przyszłego kupcy. Poradzi, jak w zaledwie dwa tygodnie zapiąć wszystko na ostatni guzik, by potem już nikt nie mógł się oprzeć urokowi Twojego M4.

Z ebooka dowiesz się np.:

  • jak sprytnie uniknąć gruntownego remontu,

  • jakiej złotej zasady powinna przestrzegać osoba, która chce sprzedać mieszkanie,

  • jakie kilka elementów wystroju odpowiada za 80% wrażenia o całym lokum.

W 10 krótkich rozdziałach ebooka znajdziesz:

  • 15 przykładowych metamorfoz mieszkań,

  • proste triki designerskie, które zawsze się sprawdzają,

  • kompletną checklistę rzeczy do zrobienia podczas przygotowań.

Sprzedaż mieszkania to stresująca sprawa. Jest tyle rzeczy, których trzeba dopilnować. Ustalasz cenę, załatwiasz formalności, żegnasz się z miejscem, z którym łączą Cię szczególne wspomnienia. Pozwól sobie pomóc, choć w tym jednym – przygotowaniu samego mieszkania.

Chcę dowiedzieć się więcej o e-booku!
Previous
Previous

Artykuł na blog ekspercki – 2 wersje (monitoring mediów)

Next
Next

Reinterpretacja reklamy kursu kaligrafii